Natura 789 spletna trgovina

                                z Vami že 25 let !                          

Splošni pogoji poslovanja


Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne Spletna trgovina so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.


Opredelitev pojmov

  • ponudnik je Natura 789 d.o.o.,  Klopce 7, 1262 Dol pri Ljubljani

  • uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini

  • spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne www.nutex.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

 

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

  4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)

  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

  7. način plačila in dostave

  8. časovno veljavnost ponudbe

  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

Nakup in postopek nakupa

Registracija je obvezna. Kupec izbere artikel ga doda v košarico nato gre v košarico (preko gumba pregled košarice) ali pa preko klika na košarico zgoraj na desni strani. Nato lahko še enkrat popravi količino, tako da staro količino pobrišeš in vpišeš novo količino. Izdelek lahko odstrani š s klikom na koš-smetnjak (odstrani izdelek), nato klikne gumb naprej, določi način plačila in vnese podatke za dostavo. Sledi le še zaključek nakupa s klikom na gumb oddajte naročilo. Po oddanem naročilu kupec prejme elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Postopek izbrisa naročila

Za izbrani izdelek vnese v polje količino nič in košarica je prazna.

V kolikor stranka naroči blago po telefonu je cena klica odvisna od izbranega operaterja.

Posodobitev nakupa

Za posodobitev nakupa, kliknite na gumb "Posodobi nakupovalno košarico". Izvede se posodobitev zneska nakupa. Nato lahko nadaljujemo z nakupom ali zaključimo nakup.

 

Informacije v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.

Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko potrošnik pridobi fizično v posest na prvem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Natura 789 d.o.o. Klopce 7, 1236 Dol pri Ljubljani. Tel. št. 031 754 666, e-naslov info@natura789.si

 

O svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti info@natura789.si.

 

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih dneh po sporočilu o odstopu. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z določbami ZVPOTP.

Če pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blaga zaradi njegove narave ni mogoče na običajen način vrniti po pošti in je bilo potrošniku dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe: podjetje prevzame blago na lastne stroške.

 


Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR št.: SI56 0400 1004 9144 845 (Abanka).

 Ob naročilu nad 14,00 EUR in plačilu po predračunu je dostava brezplačna. Velja za ozemlje Slovenije.

 

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-6 dni od prejema plačila. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali  po telefonu.

 

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

 

Poštnina

Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku. Poštnino za dostavo naročenega blaga, plača prodajalec v kolikor je znesek naročila večji ali enak 14,00 EUR. Kupec plača poštnino po veljavnem ceniku pošte Slovenije v primeru, da je znesek manjši od 14 EUR

V kolikor naročnik želi plačati blago po povzetju so stroški  pošiljanja po povzetju ne glede na višino naročila 2,50 EUR.

Za naročila izven Slovenije je obvezno plačilo po predračunu. Poštnina se zaračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.


Garancija

Za blago, ki ga dostavljamo ni garancije.


Reklamacija sklicujoča na stvarne oziroma prikrite napake

Potrošnik mora o napaki prodajalca obvestiti preko elektronskega naslova info@natura789.si, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor.


Izdelek z napako Natura 789 d.o.o., Klopce 7, 1262 Dol pri Ljubljani. Če je mogoče, ga bomo zamenjali, v nasprotnem primeru pa vrnili denar na vaš TRR.  Natura 789, d.o.o. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

• če ugotovimo, da je neuporabnost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja.

 
V zvezi z izdelkom, ki ima stvarno napako potrošnik lahko uveljavlja sledeče zahtevke.

- da se odpravi napaka na blagu ali  

- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

- blago z napako zamenja z novim brzhibnim blagom ali

- vrne plačani znesek.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 48. in 49. člena ZDDV in na podlagi 50. C člena ZDDV ni izkazan. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

 

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

 

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je shranjena pri podjetju Natura 789, d.o.o., Klopce 7, 1262 Dol pri Ljubljani.

 

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  1. jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila

  2. pošiljatelj mora biti jasno razviden

  3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

  4. željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati


Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pravilnik prirejanja spletnih nagradnih iger

Organizator nagradnih iger je podjetje Natura789 d.o.o., Klopce 7, 1262 Dol pri Ljubljani, Slovenija. 

1. Pogoji sodelovanja V nagradni igri lahko sodelujejo vsi državljani Republike Slovenije (fizične osebe), razen tistih, ki so zaposleni pri organizatorju te nagradne igre.
2. Kako sodelovati v nagradni igri - odgovorite na nagradno vprašanje, če je le-to postavljeno, vpišite obvezne podatke (ime, e-naslov), če igra tako zahteva, komentirajte, všečkajte sliko oz. sledite navodilom sodelovanja, ki so objavljeni ob vsaki nagradni igri posebej. 
3. Podelitev nagrad - nagrado prejme tisti, ki ga bo določil računalniški žreb ob prisotnosti 3 članske komisije. V nagradni igri sodelujejo vsi pravilno poslani odgovori oz. vsi sodelujoči, ki ustrezajo pogojem, navedenim pod točko 2. in ki bodo izpolnjeni do konca trajanja posamezne nagrade igre. Datum nagradnega žrebanja je objavljen ob vsakokratni nagradni igri. Žrebanje poteka v prostorih podjetja Natura789 d. o. o.
4. Izplačilo nagrade v gotovini in prenos nagrade - zamenjava nagrade za gotovino ni možna. Prenos nagrade na tretjo osebo ni možen.
5. Davki in akontacija dohodnine - nagrada je vredna manj kot 42 EUR, zato akontacije dohodnine ni potrebno odvesti.
6. Obvestilo in dostava nagrad - pred izročitvijo nagrad organizator nagradne igre kontaktira nagrajence, da mu v roku 30 dni posredujejo še preostale potrebne osebne podatke: ime in priimek, naslov, telefonsko številko. Prejemnik nagrade bo le-to nato prejel po pošti.
7. Odgovornost - organizator ne nosi nobene odgovornosti, niti ne sodeluje v sporih glede lastništva izžrebanih nagrad. Organizator bo nagrado v skladu s pravili izročil osebi, ki bo navedena na izpolnjenemu obrazcu. Organizator ne prevzema nobene in nikakršne odgovornosti za kakršno koli škodo, ki bi nastala kot posledica prevzema in koriščenja nagrade, s čimer se sodelujoči s pristopom k tej nagradni igri izrecno strinjajo. V primeru okoliščin, na katere organizator ne more vplivati (višja sila), organizator lahko odpove nagradno igro. O tem mora prek medijev obvestiti udeležence. V takšnem primeru udeležencem ne odgovarja za nastalo škodo.
8. Pravila nagradne igre - s sodelovanjem v nagradni igri udeleženci potrjujejo, da so seznanjeni s temi pravili in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti, štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
9. Uporaba osebnih podatkov - nagrajenci nagradne igre dovoljujejo objavo posredovanih osebnih podatkov (imena in priimka) na spletni (www.natura789.si) in facebook (www.facebook.com/Natura789) strani Natura789, samo zame. Seznam nagrajencev hrani podjetje Natura789 d.o.o., Klopce 7, 1262 Dol pri Ljubljani, Slovenija. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec nagradne igre dovoli organizatorju zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. I. RS, št. 86/2004, 67/2007).
10. Preklic sodelovanja - sodelujoči lahko kadarkoli zahteva preklic sodelovanja v nagradni igri. Odstranitev sodelujoči zahteva pisno na naslov organizatorja: Natura789 d.o.o., Klopce 7, 1262 Dol pri Ljubljani, Slovenija.
11. Reševanje pritožb - vse pritožbe in reklamacije rešuje organizator nagradne igre. V primeru utemeljenih pritožb se organizator zavezuje, da jih bo odpravil v čim krajšem času in o tem obvestil udeleženca.
12. Končne določbeOrganizator si pridržuje pravico sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradne igre bo organizator sodelujoče obveščal z objavami na facebook strani Natura789, samo zame. (https://www.facebook.com/Natura789/)